Аналіз споживачів Китаю
Правильна стратегія пошуку постачальників, укладання контрактів на поставку дозволяє серйозно розширити бізнес і збільшити прибуток до 100-500%. Аналіз споживача в рамках маркетингового дослідження дозволить ефективно визначити цільову аудиторію, знизити ризики і збільшити конкурентоспроможність.
Аналіз покупця: 60+ напрямків
Маркетингове дослідження споживача та ринку Піднебесної допомагає швидше встановити контакт з клієнтами, зрозуміти механізм купівельної оцінки.
Виявляються найбільш важливі — ті, які слід задовольнити в першу чергу.
Вивчаються критерії якості товарів і послуг з точки зору клієнта.
Моделювання і прогнозування попиту.
Брокери, агенти, дилери, близькі до споживачів.
Визначається цільова аудиторія.
Визначається цільова аудиторія.
Чому понад 2400 клієнтів довіряють 4YOUGLOBAL
Ми більше 9 років допомагаємо налагоджувати бізнес з китайськими постачальниками. За цей час напрацювали грамотні методи і стратегії. ММи провели аналіз споживачів у Піднебесній більш, ніж для 700 замовників, і показники ефективності становили 98,5–99,1%.
Аналіз споживачів, складання звіту і рекомендацій займе не більше 3 тижнів з моменту замовлення.
Надамо повну маркетингову картину, докладемо копії документів, фотографії, статистичні дані.
Допоможемо на будь-якому етапі, надамо послуги перекладача, юриста та інших фахівців, допоможемо розібратися в документації.
Ви отримаєте повний комплекс аналітичних послуг за вартістю, яка як мінімум в 3,5 рази нижче самостійного перельоту і проживання в Китаї. Заощадите і час, і гроші.
Працюємо строго за законом, завжди укладаємо договір, в якому прописуємо всі умови співпраці.