PRO

Маркетингові дослідження в Китаї з гарантією

Замовте маркетинговый аналiз з гарантiєю 99,7%, який пiдготують маркетологи з 8-ми рiчним досвiдом

Проводимо всеосяжний аналіз підприємства, товару, партнерів та інших чинників, що впливають на окупність продукту. Даємо рекомендації по вибору ніші та продукту з високими показниками попиту. Доводимо свої висновки статистикою від провідних фахівців.

Які напрямки аналізу ми пропонуємо

За 12 років роботи ми придбали широкий досвід в аналітиці ситуації з будь-якого питання стосовно ринкових відносин. Наші клієнти можуть замовляти маркетинговий аналіз за необхідними напрямками роботи.

АНАЛІЗ РИНКУ

З точністю 99,7% прогнозуємо динаміку розвитку ринку. Беремо за основу вже наявну статистику, якщо товар вступив в оборот. Розраховуємо окупність виходячи з фінансової, політичної, соціальної ситуації

1
АНАЛІЗ ТОВАРУ

У процесі дослідження наша команда виявляє потенціал продукту, його відповідність вимогам споживачів, вибудовує маркетингову стратегію

2
АНАЛІЗ СПОЖИВАЧА

Для нових товарів буває складно визначити портрет клієнта. Без цих даних неможливо побудувати правильну рекламну кампанію. Ми сегментуємо клієнта, виявляємо його мотивацію і потреби, визначаємо платоспроможність, вік, стать і т. д.

3
АНАЛІЗ ЦІНИ

Спираючись на показники платоспроможності цільової аудиторії, ставок конкурентів, податкових та інших відрахувань, собівартості, виявимо оптимальний ціновий діапазон

4
АНАЛІЗ КОНКУРЕНТІВ

Послуга допоможе визначити сильні та слабкі сторони ведення бізнесу у вашому сегменті ринку, зробити висновки з чужих помилок, проаналізувати перспективність рекламних акцій і ходів

5

Яким чином проходить наше співробітництво

За 12 років роботи ми придбали широкий досвід в аналітиці ситуації з будь-якого питання стосовно ринкових відносин. Наші клієнти можуть замовляти маркетинговий аналіз за необхідними напрямками роботи.

  • МАРКЕТИНГ
  • Крок 1 Ви відправляєте заявку на дослідження або телефонуйте нам
  • Крок 2 Менеджер уточнює, що вас цікавить, і маркетологи приступають до роботи
  • Крок 3 Для кожного окремого випадку підбирається методологія та інструменти дослідження
  • Крок 4 Визначаємо сегмент аналізу, виходячи з результату, який бажає отримати клєінт
  • Крок 5 Інтегруємо ресурси, отримані з різних джерел і різними способами
  • Крок 6 Виконуємо всебічний аналіз даних
  • Крок 7 Самі проводимо інтерв'ю, тестування, опитування і т. д.
  • Крок 8 Даємо рекомендації по розвитку бізнесу

Складність роботи на міжнародному ринку полягає в необхідності стежити за змінами у двох і більше державах. Зовнішня політика сильно впливає на формування попиту на товар, відносини з контрагентами та конкуренцію. Тому ми залучаємо до аналізу політологів, соціологів, психологів, щоб надати повну інформацію про стан справ

ОТРИМАЙТЕ ВIДПОВIДЬ НА ВАШЕ ЗАПИТАННЯ

Натискаючи на кнопку ВІДПРАВИТИ, я даю згоду на обробку персональних даних

Ваша заявка отправлена.
Мы скоро с Вами свяжимся